BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kundeservice supporter
Vi har travlt og søger derfor en kollega til vores Kundeservice team.
Motiveres du af at have mange bolde i luften, og brænder du for at gøre en forskel for kunder - så er det præcis DIG vi har brug for.
Dine primære arbejdsopgaver:
• Kundesupport via telefon, mail, chat
• Support af Webshop
• Support/backup for butikkerne
• Reklamationsbehandling
• Ordrebehandling
• Besvarelse af SOME henvendelser
• Ad hoc opgaver
Om dig:
• Du er teamplayer og kan arbejde struktureret
• Du trives med stor kundekontakt og er løsningsorienteret
• Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og har interesse i at effektivisere eksisterende
processer
• Du er en kompetent IT-bruger, gerne med erfaring fra Zendesk samt Navision.
• Du er fleksibel og har en positiv tilgang til opgaver
• Du har erfaring med møbler eller kundeservice
Vil du med på rejsen?
Vi er et møbelfirma i detailbranchen med en klart defineret vækststrategi og med butikker i Jylland, på Fyn og Sjælland, hvor hovedkontoret og lageret er placeret i Fårup ved Randers. Vi har faguddannet personale, som ved hvad de handler med, mange års erfaring i salg og rådgivning, og på vores hjemmeside får du en hurtig og effektiv ekspedition.
Du vil få arbejdsplads på My Home Møblers Hovedkontor i Fårup ved Randers. Arbejdstiden er 37 timer om ugen, og dine vagter vil ligge mellem kl. 7.30 – 17.30 på alle hverdage. Der vil være op til 2 lukkevagter om ugen.
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og indkalder derfor løbende til samtaler – så skynd dig at søg jobbet hvis du vil være en del af My Home Møblers kundeservice team, og send din ansøgning og CV til ansoegning@mhls.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
My Home Møbler/Domino møbler, Storegade, 8990 Fårup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: ansoegning@mhls.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859184